Prowincja Anhui, wschodnie Chiny. Anhui Shunying Traffic Engineering Co. użyła frezarki do asfaltu PL 45.20 , sprzedawanej przez naszego importera ATE, do prac związanych z utrzymaniem nawierzchni drogowej . Na drogach o dużym natężeniu ruchu, gdzie nie ma możliwości całkowitego zablokowania ruchu kołowego, model PL 45.20 do ładowarek kompaktowych okazał się idealnym rozwiązaniem do frezowania na różnych głębokościach w celu późniejszej renowacji warstwy wierzchniej . Frezarki Simex oferują operatorom podejście jakościowe, które pozwala na trwanie interwencji w czasie, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów i czasów przetwarzania. Strugarki na zimno PL odgrywają kluczową rolę w ingerencjach funkcjonalnych w nawierzchnię, co znacznie opóźnia degradację nawierzchni drogowych . Simex PL 45.20 w pełni usatysfakcjonował operatora, który mógł w pełni wykorzystać różne funkcje dostępne z osprzętem: dzięki systemowi samopoziomowania w połączeniu z niezależną regulacją głębokości po prawej i lewej stronie operator osiągnął perfekcyjne płaskie powierzchnie z przejściami side-by-side, zapewniającymi stałą głębokość strugania , a w rezultacie idealne wyrównanie powierzchni frezowania bez niefrezowanego materiału pomiędzy nimi. Ruchomy przechył poprzeczny pozwolił operatorowi na idealne dopasowanie głównego napędu do nawierzchni drogi, niezależnie od ukształtowania terenu. Hydrauliczna regulacja głębokości i system samopoziomowania umożliwiły operatorowi stworzenie „podwójnego stopnia” na bokach frezowanej nawierzchni, co zwiększa trwałość asfaltu po ułożeniu, zapobiegając przeciekaniu wody i późniejszym pęknięciom nawierzchni i wybojom. Dzięki wydajności 400 metrów na godzinę przy ustawionej głębokości 50 mm , osprzęt ten, dzięki swojej wszechstronności, okazał się wartością dodaną we flocie chińskiej firmy. Frezarka drogowa PL 45.20 łączy kompaktowość konstrukcji z wysoką wydajnością i natychmiast spotkała się z aprobatą klienta. Simex oferuje szeroką gamę rozwiązań dla branży utrzymania dróg, mających na celu przywrócenie pogorszenia stanu nawierzchni, zniechęcając do podejścia awaryjnego, powtarzanego w czasie, na rzecz technicznego planowania utrzymania, które gwarantuje skuteczne i widoczne rezultaty z korzyścią dla bezpieczeństwa ruchu drogowego.
25 maja, 2023