Polityka zwrotów i reklamacji
- Przed dokonaniem zwrotu, używając adresu poczty elektronicznej biuro@adstechnic.pl należy poinformować naszą firmę o tym zamiarze, w celu uruchomienia procedury.
- Zwrot towaru może nastąpić, gdy produkt nie został naruszony i pozostaje w stanie określonym jako fabrycznie nowy, nieużywany.
- Zwrot powinien nastąpić na adres naszej firmy, tj. ul. Świerklańska 109, 44-264 Jankowice.
- Koszty zwrotu produktu realizowanego przez sprzedawcę pokrywa klient lub klient dokonuje przesyłki zwrotnej na swój koszt.
- Reklamacja powinna zostać złożona używając adresu poczty elektronicznej biuro@adstechnic.pl
- W treści reklamacji należy powód jej złożenia, celem ustalenia warunków porozumienia.
- Jeżeli reklamacja okaże się zasadna, a jej przyczyna leży po stronie sprzedającego, wtedy koszt transportu związanego ze zwrotem ponosi sprzedawca.
- Przed dokonaniem zwrotu pieniędzy konieczne jest potwierdzenie dokumentu korygującego zakup.
- Zwrot pieniędzy za zakupiony towar jest realizowany przelewem na podane przez Klienta konto bankowe, w terminie do 3 dni roboczych po dokonaniu zwrotu.